Wersje językowe

Darmowa dostawa do paczkomatu do zamówień za min. 500PLN 🎁

Zwrot, Wymiana i Reklamacja

ZWROTY / WYMIANA TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Każdy zakupiony w sklepie towar, podlega możliwości wymiany lub zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • W przypadku chęci wymiany lub zwrot towaru prosimy o informację:
    • na adres e-mail: magda@rilkephilosophy.pl w tytule maila prosimy o podanie informacji: „zwrot/wymiana towaru zakupionego w sklepie Rilke”)
    • oświadczenie wysłane pocztą na adres korespondencyjny: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz;
  • Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu paragon, oraz formularz zwrotu znajdujący się na końcu strony na którym powinny znajdować się informacje: numer zamówienia, imię i nazwisko. W przypadku wymiany prosimy o dołączanie formularza wymiany znajdującego się na końcu strony zawierającego informację o wymienianym produkcie (np. zmiana rozmiaru, koloru), adres do wysyłki, telefon kontaktowy, adres e-mail.
  • W przypadku zwrotu i przy zakupie wyboru metody płatności za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na który ma zostać wysłana kwota za zwracany towar.
  • W celu dokonania zwrotu/wymiany towaru, Klient musi odesłać go na adres: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz.
  • Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrot może zostać wstrzymany do czasu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania. 
  • Zwracane są wszystkie otrzymane płatności (w tym koszty dostarczenia Towaru najtańszym oferowany sposobem). 
  • Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: koszt opakowania towaru oraz wysyłka do Sklepu. 
  • Zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia.
  • Zwracane lub wymieniane towary nie mogą mieć śladów użytkowania i muszą być kompletne. Zwrotom nie podlegają rzeczy wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta, dostosowane do jego wymiarów.

 

Po więcej informacji dotyczących zwrotu prosimy zajrzeć do Regulaminu sklepu punkt 5., na stronie: http://rilkephilosophy.pl/strona/regulaminsklepu.

 

REKLAMACJE

  • Reklamacje, należy kierować na adres: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz, z dopiskiem REKLAMACJA, lub na adres mailowy: magda@rilkephilosophy.pl .
  • W przypadku zgłoszenia reklamacji należy odesłać reklamowany towar, oraz formularz naprawy/reklamacji, na adres: 
    • RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, 
    • Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz. 
  •  Jeżeli klient jest konsumentem koszt odesłania reklamowanego wyrobu pokrywa Sklep.
  • Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  • W formularzu reklamacji należy zawrzeć: numer zamówienia w celu identyfikacji zamówienia, imię i nazwisko Klienta, adres na który ma zostać wysłany wymieniany/naprawiony Towar (w przypadku wymiany/naprawy), adres e-mail lub numer telefonu do kontaktu w celu realizacji reklamacji; datę oraz okoliczności wystąpienia wady, opis uszkodzenia oraz swoje roszczenia (wymiana, naprawa towaru lub zwrot środków).
  • Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Klient będący konsumentem, może również skorzystać z opcji pozasądowego rozwiązywania sporów, korzystając z platformy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Po więcej informacji dotyczących zwrotu prosimy zajrzeć do Regulaminu sklepu punkt 6., na stronie: http://rilkephilosophy.pl/strona/regulaminsklepu.

 

Formularz zwrotu towaru

Formularz wymiany towaru

Formularz naprawy

Formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl