ZWROTY / WYMIANA TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Każdy zakupiony w sklepie towar, podlega możliwości wymiany lub zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- W przypadku chęci wymiany lub zwrot towaru prosimy o informację:
- na adres e-mail: magda@rilkephilosophy.pl w tytule maila prosimy o podanie informacji: „zwrot/wymiana towaru zakupionego w sklepie Rilke”)
- oświadczenie wysłane pocztą na adres korespondencyjny: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz;
- Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu paragon, oraz formularz zwrotu znajdujący się na końcu strony na którym powinny znajdować się informacje: numer zamówienia, imię i nazwisko. W przypadku wymiany prosimy o dołączanie formularza wymiany znajdującego się na końcu strony zawierającego informację o wymienianym produkcie (np. zmiana rozmiaru, koloru), adres do wysyłki, telefon kontaktowy, adres e-mail.
- W przypadku zwrotu i przy zakupie wyboru metody płatności za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na który ma zostać wysłana kwota za zwracany towar.
- W celu dokonania zwrotu/wymiany towaru, Klient musi odesłać go na adres: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz.
- Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrot może zostać wstrzymany do czasu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
- Zwracane są wszystkie otrzymane płatności (w tym koszty dostarczenia Towaru najtańszym oferowany sposobem).
- Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: koszt opakowania towaru oraz wysyłka do Sklepu.
- Zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia.
- Zwracane lub wymieniane towary nie mogą mieć śladów użytkowania i muszą być kompletne. Zwrotom nie podlegają rzeczy wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta, dostosowane do jego wymiarów.
Po więcej informacji dotyczących zwrotu prosimy zajrzeć do Regulaminu sklepu punkt 5., na stronie: http://rilkephilosophy.pl/strona/regulaminsklepu.
REKLAMACJE
- Reklamacje, należy kierować na adres: RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk, Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz, z dopiskiem REKLAMACJA, lub na adres mailowy: magda@rilkephilosophy.pl .
- W przypadku zgłoszenia reklamacji należy odesłać reklamowany towar, oraz formularz naprawy/reklamacji, na adres:
- RILKE, Małgorzata Siekierska-Pawlaczyk,
- Leszczyna 61, 85-356 Bydgoszcz.
- Jeżeli klient jest konsumentem koszt odesłania reklamowanego wyrobu pokrywa Sklep.
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
- W formularzu reklamacji należy zawrzeć: numer zamówienia w celu identyfikacji zamówienia, imię i nazwisko Klienta, adres na który ma zostać wysłany wymieniany/naprawiony Towar (w przypadku wymiany/naprawy), adres e-mail lub numer telefonu do kontaktu w celu realizacji reklamacji; datę oraz okoliczności wystąpienia wady, opis uszkodzenia oraz swoje roszczenia (wymiana, naprawa towaru lub zwrot środków).
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego.
- Klient będący konsumentem, może również skorzystać z opcji pozasądowego rozwiązywania sporów, korzystając z platformy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Po więcej informacji dotyczących zwrotu prosimy zajrzeć do Regulaminu sklepu punkt 6., na stronie: http://rilkephilosophy.pl/strona/regulaminsklepu.